2008年12月25日木曜日

The Democratic Party of Japan is a traitor★日本的《民主党》是卖国贼的。★民主党は売国奴だ。

麻生総理が誕生してやっと出自が確かな、ハッキリとモノを言う総理が登場したことにホッとたのも束の間。

麻生氏が執拗に叩かれているのを見て、自分が日本人で日本という国を守らねばと強く思いました。

マスコミは麻生総理の功績を隠そう隠そうとし、民主党のタブーは山ほどあるのに全く報道しません。

これは、裏で怪しい密約があるのです。
マスコミも飯の種ですから必死でアラを探し叩くものですが、近頃、ホントにこれ日本の報道?日本人の気質に合わない執拗で陰湿な子供のイジメになっています。
民主党は日章旗を掲げません。日本には日章旗や国歌に違和感を感じる輩が多いようです。しかし、真の日本人にとっては国旗も国歌も大切。
民主党なんかが政権をとってしまったら、万能パスポートで自由に旅行ができることが当たり前でなくなります。



The Democratic Party of Japan said will transfer the country's sovereign authority of Japan somewhere.
The Democratic Party plans make Japan "One Country, Two Systems",
They separate Okinawa from Japan.And They make Okinawa the foreign country.
They express "share sovereignty of Japan",These are written in their homepage.

《民主党》的政策是转让国家主权,而且,把日本做一国两制。
他们的计划是从日本离开冲绳,然后把冲绳做外国。
他们表示「日本的主权的共有」的。那些是《民主党》的网页写好了。

The Democratic Party of Japan to want to make "Foreigner's suffrage".
These demands is The Korean Residents Union in japan.
Foreigner' s suffrage is breach of the constitution in Japan.

又,现在《民主党》想制作「成立在日本参政权」。
那些要求在日本大韓民国民団的。

外国人的参政权是违犯宪法的。

Ichiro Ozawa is "United Nations centrism" .
He does what the United Nations decided.
Why does the Japanese Prime Minister follow the United Nations?

听说小泽一郎是「联合国中心主義」。
如果小泽一郎当总理的话,做联合国决定了的事。
为什么?日本的总理服从联合国??

A lot of Japanese do not know these policies. It is quietly advanced.

I have heard of Ichiro Ozawa and Naoto Kan's an ancestral grave have not in Japan. There is in Korea.
The Democratic Party of Japan's politicians are too many a naturalized Japanese.

那些《民主党》政策是悄悄的推进计划。

好像小泽一郎也不是日本人。
听说,小泽一郎和管直人的祖先的墓没有在日本,有在韩国。
而且,《民主党》的政治家归化的人多极了。

It is not reported at all in Japan. The report of Japan always makes no difference.

I think Japan'media have caused an important mistake.

这个政策也一般的日本人不知道。媒体不报道。总是报道无关紧要的事。

日本的媒体重要的犯错误。

But,Japan 's economy has worsened fast. The sponsor doesn't take side.
The number of sponsors of a Korean enterprise has increased.
Moreover, Religious body's commercial was lifted.
Japan's media were not able to move.

但,日本的经济越来越差,媒体的赞助商韩国系统的企业很多,而且,解除宗教商业广告。
所以,他们的不方便的事,没报道。
日本的媒体现在动弹不得。赞助商的问题什么也不说的。

Therefore, Media's target is Prime Minister Taro Aso.
No matter how hard he tried,media are not reported.
The report is only useless. As if, it is child's bullying.

所以,现在媒体的目标总是《自民党》,麻生太郎总理的功绩没有报告。
他们每天都批判麻生太郎,但,那些报告的水平非常底,好像孩子的凌辱。

It is "Aso prime minister was not able to read the Japanese character", "Aso prime minister doesn't know the price of the cup noodle", and "Aso prime minister uses the hotel bar every evening. "
He is working seriously. However, it is reported that nothing is done.

比如说,麻生太郎每天都利用饭店的酒吧,汉字的念错,他不知道杯装方便面的价格。
无论麻生太郎总理的怎么样的好事,都没有报道。

If you want to know conditions surrounding Japan, I want you to examine such a situation and to know.

如果您关心日本的情况的话,现在的那些在日本人的情况也查一下。


(↑小泽去了中国的时候,很高兴的说「国家主席给我们握手,我非常高兴的」为什么?握手是中国的普通的打招呼。我觉得他很二白五)
(↑小澤去了中國的時候,很高興的說「國家主席給我們握手,我非常高興的」為什麼?握手是中國的普通的打招呼。我覺得他很二白五)
(Ichiro Ozawa went to China, He was delight said "Shook hands with all
members for the President"The greeting of China is the same as Europe and America. The greeting starts from the handshake. His pleasure way is abnormal. )


★★
《民主黨》的政策是轉讓國家主權,而且,把日本做一國兩制。

他們的計劃是從日本離開沖繩,然後把沖繩做外國。
他們表示「日本的主權的共有」的。那些是《民主黨》的網頁寫好了。

又,現在《民主黨》想製作「成立在日本參政權」。那些要求在日本大韓民國民團的。

外國人的參政權是違犯憲法的。

聽說小澤一郎是「聯合國中心主義」。
如果小澤一郎當總理的話,做聯合國決定了的事。
為什麼?日本的總理服從聯合國??


那些《民主黨》政策是悄悄的推進計劃。

好像小澤一郎也不是日本人。
聽說,小澤一郎和管直人的祖先的墓沒有在日本,有在韓國。
而且,《民主黨》的政治家歸化的人多極了。

這個政策也一般的日本人不知道。媒體不報道。總是報道無關緊要的事。

日本的媒體重要的犯錯誤。

但,日本的經濟越來越差,媒體的贊助商韓國系統的企業很多,而且,解除宗教商業廣告。
所以,他們的不方便的事,沒報道。
日本的媒體現在動彈不得。贊助商的問題什麼也不說的。

所以,現在媒體的目標總是《自民黨》,麻生太郎總理的功績沒有報告。
他們每天都批判麻生太郎,但,那些報告的水平非常底,好像孩子的凌辱。

比如說,麻生太郎每天都利用飯店的酒吧,漢字的念錯,他不知道杯裝方便麵的價格。
無論麻生太郎總理的怎麼樣的好事,都沒有報道。

如果您關心日本的情況的話,現在的那些在日本人的情況也查一下。

民主党は旧社会党。日本人のための政党ではない。日本を潰すことしか考えていない政党。
↓日章旗をあげない意味がわかります。

民主党にもまともな政治家がいるというならば、2007年の政策リスト300を検証せよ!
民主党は在日の民団に支援されています。
民主党の「生活が第一」というのは、「韓国民の生活が第一」ということだ。
民主党に試しにやらせたら、日本が消滅してしまいます。